nedjelja, 30. listopada 2016.

Taman na štapu je bio da puca kuglu Pero Galogaža, kad od jednom Dinko Gale uzme kuglu i gurne je, i kaže Peri za tebe je igra završena

I TO JE POLICIJA KOJA TREBA DA ČUVA GRAĐANE? !

ŽRTVA - Pero Galogaža

Bilo je to za vrijeme ratnih događanja u Bjelovaru. Ja i moj vjenčani kum Branimir R., takozvani Ruda, bili smo u klubu 7., kod željezničkog kolodvora. Moj kum je igrao biljar u sali za biljar sa Perom Galogažom, koji se inače bavi sa križaljkama i zagonetkama u vezi u čvora.

U to vrijeme negdje smo trebali izaći van. Igrali su biljar Pero i Branimir, i onda su došle dvije osobe, jednu sam odmah prepoznao bio je to policajac u civilu Dinko Gale, i ovaj drugi policajac je bio u civilu.

Taman na štapu je bio da puca kuglu Pero Galogaža, kad od jednom Dinko Gale uzme kuglu i gurne je, i kaže Peri za tebe je igra završena. Ja sa strane gledam igru i ne znam što se dešava?! Odjednom Dinko Gale izvadi ispod svog kaputa pištolj, i kaže Peri; "imaš pet sekundi da ne-staneš, ili ću te ubiti kao psa... Ja sam takve kao ti ubijao na Bilogori... Pero ga je upitao - što si ti neki plaćeni ubojica? Gale je tek onda popizdio i uperio mu pištolj u glavu.

Kada je vidio Pero Galogaža da vrag ne bira šalu i ne bere, brzim koracima je izašao van, a malo poslije je otišao i Gale i policajac u civilu... Danas kada razmišljam o tome događaju, on je bio gnjusan, svirepi i malograđanski... Da jedan čovjek koji radi u policiji se može tako ponašati?

Dinko Gale je danas u mirovini, i dobio je stan od policije,.., pa se pitam s punim pravom - da li je to taj "lažan policajac" što od toga zaslužio? A koliko takvih ima u Hrvatskoj, kao Dinko Gale? I što se čudimo zašto nam mladi ljudi bježe raditi van, jer ne žele raditi za plaće i mirovine za takve ljude - kao što je inspektor Gale...

Dalo bi se još tu štošta pisati, ali ostaviti ćemo nešto i za drugi put.. 

--------------------------------------------------

BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r
0958148290 (Tel/mob.)
brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
-------------------------------------------------
Objavljeno: 30.10.2016.
-------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr 
-------------------------------------------------
Broj članaka: 3399.

Nema komentara:

Objavi komentar