nedjelja, 28. svibnja 2017.

GENERAL KOJI SVE VIŠE USKRSAVA IVAN KORADE

BRANKO STOJKOVIĆ JE BIO NA GROBU HRVATSKOG GENARALA IVANA KORADEA



DANA, 26. SVIBNJA 2017., BIO SAM NA GROBU HRVATSKOGA GENERALA IVANA KORADEA, U PETAK, U 19,00 SATI (SNIMLJENA JE FOTOGRAFIJA) NA PETROVOJ GORI. S MNOM JE BILA I GOSPOĐA LJILJANA KORADE, SUPRUGA OD LEGENDARNOGA GENERALA... KOJA JE ZAPALILA SVIJEĆU SVOME POKOJNOM SUPRUGU.

Taj (cijeli) dan bio sam gost u kući kod gospođe Ljiljane Korado, u Velikoj Veterničkoj, od 13, 15 sati, do 19, 30 kada, a na groblje smo došli sa njezinim vozilom BMW (KR-820-FU). Tada sam upoznao hrvatsko Zagorje, i sva okolna mjesta, i krajolik u kojima nisam do sada bio. No, krenuo sa navečer sa svojim autom za Bjelovar, iz jednog malog restorana u mjestu Mače.

Iznenadilo me je kako je zapušteno mjesno groblje na Petrovoj Gori, koje je obraslo u visoku travu. Između ostaloga baš nikakva služba ne čisti i održava to groblje. Stvarno, groblje se nalazi na lijepom mjestu, i velikoj nadmorskoj visini... E, moji Hrvati i Hrvatice, tako li ste ludi i bezumni, vi sinovi i kćeri ljudske!? Kada ste bez istrage i uvida u istinu, osudili "nedjela" generala Ivana Koradea.

Morati će te dobro proučiti moja sva istraživanja, i moje svjedočenje ljudima, i što sam u javnosti poručio,.., i što sam sve otkrio i kazao kao dokaz... Doče ubrzo dan kada će se otkriti ( u mojoj knjizi) prava istina: Tko je ubio hrvatskog generala Ivana Koradea?! Od sad počinje moji serijali objava javnosti, tj. davanja čistih dokaza i rješenja... Jer, od samog početka pratim sva zbivanja... 

-----------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 28. Svibanj 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3677.

2 komentara:

  1. Hrvatski premijer Ivo Sander, smijenio je ministra unutarnjih poslova Berislava Rončevića, ravnatelja policije Marijana Benka i ministrice pravosuđa Ane Lovrin. Na njihova mjesta imenovani su Tomislav Karamarko, Vladimir Faber i Ivan Šimonović.

    Hvatanje odbjegloga generala Ivana Koradea, je imalo potpuni simbol sličnosti srbijanske policijske akcije "SABLJA", u kojoj su poubijani i uhićeni tobože mnogi kriminalci.... Ubijeni su Dušan Spasojević - Šiptar (35) i Mile Luković - Kum (34) koji su najprije oteti i izmasakrirani, i potom od strane policije podmetnuti, odnosno bačeni kod napadnute kuće, u kojoj su se navodno skrivali.. Već mrtvima su im u ruke stavili automatsku pušku i bombu...

    Srbijanska policijska konferencija za novinare, odnosno govor Dušana Mihajlovića, u potpunosti sliči izvještaju i govoru Marijanu Benku, ravnatelju hrvatske policije MUP-a RH.

    OdgovoriIzbriši
  2. TKO JE UBIO HRVATSKOGA GENERALA IVANA KORADEA?! (6. DIO KNJIGE)
    http://crostojkovic1958.blog.hr

    OdgovoriIzbriši