utorak, 26. rujna 2017.

GLUMAC; GORAN NAVOJEC, NE ZNA DA SE JE SLIKAO SA SILOVATELJEM ŽENA....

PRETUKAO JE I SILOVAO ŽENU NA BRUTALAN NAČIN

Na fotografiji: Josip Kraljević - Pajo i glumac Goran Navojec iz Bjelovara

Josip Kraljević, tako zvani "Pajo" (37) iz Bjelovara, opet je učinio isto kazneno djelo silovanje. On je pretukao žensku i silovao je na brutalan način...


Josip Kraljević - Pajo, sad se nalazi u istražnom zatvoru, tamo mu je očito bolje nego da bude slobodan... 

Kraljević je duševno bolestan čovjek i nepopravljiv, a Ja sam mu pomogao da ne ide u zatvor za provalu u trgovinu 29 mjeseci zatvora. Sad vidim da sam u tome slučaju pogriješio. Da je bio u zatvoru ne bi opet uspio silovati ženu... E, to je ono; pomozi sirotu na svoju sramotu...

Tada nisam htio na Općinskome sudu u Bjelovaru, svjedočiti protiv provalnika Josipa kraljevića i Marina Mrđana, jer izgledala mi je to ogromna zatvorska kazna. Bilo mi je žao da mladi ljudi trunu u zatvor- sad vidim da sam trebao dati svoj iskaz...

Općinsko državno odvjetništvo na tome slučaju je radilo oko šest mjeseci, na podizanju optužnice protiv Kraljevića i Mrđana,.., a moja pokojna odvjetnica Danica Bujić Čikić, mi je jako zamjerila - što nisam svjedočio kao glavni svjedok, i kazala mi je da sam srušio optužnicu ODO-a iz Bjelovara, i njihov trud.

Nisam htio pomoći policiji i odvjetništvu, kada su i oni bili nekorektni prema meni... Kao između "dva zla" treba da izaberem ono manje zlo - takav ti ostave odabir.

Ja sam ponekada malo sentimentalan, i žao mi je da: kod mladih ljudi su uništene emocije - to im je učinila škola i ova bolesna politika i okruženje... Ali s druge strane opet mi nije žao, jer ne žele me poslušati i slijediti... 


-----------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 25. Rujan 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3902.

Nema komentara:

Objavi komentar