srijeda, 1. studenoga 2017.

BRANKO STOJKOVIĆ: SEDAMNAEST GODINA ŠTIT POSTOJI I OSTALI SMO VJERODOSTOJNI...

SEDAMNAEST GODINA ŠTIT POSTOJI I OSTALI SMO VJERODOSTOJNI...



ZABORAVLJENI I NEKAŽNJENI KRIMINAL U VLASTI BJELOVARSKO-BILOGORSKOJ ŽUPANIJI, U JEDINICI LOKALNE UPRAVE I SAMOUPRAVE. 

Pokojni dožupan Bjelovarsko-bilogorske županije Ante Rade, u svojim medijskim izjavama i istupima; naveo je za Branka Stojkovića, predsjednika udruge "Štit", da je "terorista", i da kao takvome mu treba zabraniti rad. I izrekao je druge klevete na račun Štita i Stojkovića, i to samo zato što sam ja podnio kaznenu prijavu 25. lipnja 1999. godine, protiv
župana Marijana Conera (HDZ), dožupana Vjerana Jurkovića (HDZ) i dožupana Ante Rade (HSLS), zbog zloupotrebe položaja i ovlasti iz čl.337. st. 2., Kaznenoga zakona RH. Navedeni osumnjičeni su oštetili županijski proračun za 20-tak milijuna kuna. U tome svemu pomogla im je i Đurđa Adlešić, saborska zastupnica, predsjednica saborskoga odbora za nacionalnu sigurnost i unutarnju politiku, te članica skupštine BBŽ-a. Nikada sudski pravorijek nije dobio taj "organizirani kriminal", i kaznena prijava već 18 godina stoji u ladici Županijskog državnog odvjetništva u Bjelovaru, po kojoj se ne radi. Odnosno, ja nikada nisam dobio pismeni odgovor; da li je kaznena prijava odbačena,.., i što se radi po njoj...

Udario sam u lopovsko gnijezdo HDZ-a i HSLS-a, i htio ga razoriti. Zapitajte se: Tko je sudjelovao sve u kriminalima, i tko je sve skrivao kriminale? Bilo je onih i u redovima policije; Miodrag Saraja, Mato Sičaja, Ivan Nađ, i ministar MUP-a RH Šime Lučin, itd. U tome danu: kada sam obznanio sve kriminale - stekao sam puno neprijatelja. Zlu vijest su čuli sugrađani, i stali su se užasavati - ali mi nisu pomogli da "razjebemo tu organiziranu bandu". Nitko me nije htio podržati, niti mi je tada nitko politički bio ravan - jer mnogi nisu znali o čemu se radi... Cijeli Bjelovar se je potresao; bivši dogradonačelnik Ž. S., mi je na ulici kazao: "Rušiš cijeli Bjelovar." Dok je na korzu supruzi preko mobitela doktor M.J., glasno objašnjavao: "pojavio se je neki Stojković, i radio BBR, ga u vijestima spominje...

Oni koji se dobro sjećaju - mogu se sjetiti koju sam im ja izazvao krizu vlasti u Županiji; tada Skupština se je raspala, pali su dolje župan Coner, i dva dožupana Jurković i Rade, i jedan financijski pročelnik i gradonačelnik Bjelovara, Božidar K. (HDZ). Mene je korumpirana policija počela sudski progoniti; u montiranim procesima. U platnom prometu - SDK (sada FINA) otkrili su se lažni virmani i mjenice kod Drage Gambirože. Onda je načelnik finacijske policije Vinko Jelić - Balta (HDZ), sve lijepo zakamuflirao... Cijela "plejada" je sudjelovala protiv mene jednoga,.., Čak i general Mile Ćuk, kum od Conera i Drage Caparina, slao je na mene svoje ljude, da me likvidiraju... U medijima su u vijestima BBR-a i gradskoga lista "Bjelovarac", Ivan Butković - Bubi (pokojni), i urednik i novinar Josip Kreković (pokojni), puštali javne priče: "kak sam lud, i da me treba staviti na liječenje.

Svi su sad gotovo oni "pokojni", a neki su od njih po zasluzi i teško oboljeli... To se zove bezličnost forme?! Prekršajni sudac Darko Laklija, oglasio me je krivim 21. studenoga 2001. godine, što sam 31. listopada 2000. godine u Bjelovaru, podijelio letke, neke polijepio i postavio po stablima; u kojima prikazujem Antu Radu (HSLS), kao kriminalca i čovjeka koji je traženi "WANTED" 1.000.000 dolara. Sudac Darko Laklija kaznio me je sa tadašnjih 100 DEM-a, i ukoliko kaznu ne platim tri dana idem u zatvor. U tom Rješenju broj; II-J-1313/2000., sudac navodi laži; da sam se ja branio šutnjom. Te, između ostaloga Rješenje od suca Darka Laklije, je bilo "sklepano" u tri stavke: Rješenje, Kriv je, Kažnjava se, i to su bile tri najvažnije kategorije.

Sudac Darko Laklija, je slab pravnik, i nije pronicljivi ni pravedni i pošteni čovjek, on je posljedica krivoga primijenjenog prava, odnosno zakona i ustava Republike Hrvatske. E, sad ću ovdje objasniti gospodinu Lakliji, tri njegove forme o kojim sam ovdje već opisao njegovo ponašanje. Prvo: u rješenju koje je donesao kao sudac ne piše tko rješenje je napisao, koji daktilograf? Drugo: Čak nigdje ne piše moja obrana u tom prekršajnom i sudskom postupku. Treće: Nema zapisnika, gdje okrivljeni Branko Stojković, daje izjavu, ili nije htio dati sudu svoj iskaz. Dakle, radi se o nebulozama suca Laklije, i pristranom i nepoštenom suđenju. Na tome rješenju jedina istina je pisala: "Neosuđivan i tako je ostalo sve dio danas 01.11.2017. godine. Sudac Darko Laklija u sve ove zadnje godine, sudio me je "stotinjak puta" i ja sam dalje ostao neosuđivan. A što to govori o sucu; koji ne zna svoj posao, ili je i sam zapao u sferu korupcije i kriminala...

Mene se je počelo na sve vrste progoniti, a ne kako su nas pokrali ovi ljudi o kojima ja ovdje pišem. Sad kada razmišljam o tome kriv je i vijećnik Željko Ledinski (HSS), bivši župan BBŽ-a, i njegov stranački drug Damir Bajs (HSS), koji je tada bi tajnik županije BBŽ-a. Bajs je zatajio sve kriminale, odnosno mnoge stranice izvješća Revizije proračuna Bjelovarsko-bilogorske županije. Zato je danas Damir Bajs, poželjan za župana s četiri mandata. Iako je tada na kraju Marijan Coner (HDZ), nečasno smijenjen, on je nedugo postao predsjednik skupštine BBŽ-a. E, pa živjeli "majmuni" sa grane, ja nisam ništa zaboravio. Niti neću (sad) dozvoliti da "organizirani kriminal" padne u zaborav... I opet glupa raja bira takve lopove - koji su ih pokrali... Ne treba zaboraviti ovdje kako su Marijan Coner i Mladen Markešić, direktor Cromaxa, prevarili su seljake za 3 milijuna kuna, koje je raja morala vratiti. Ma, živa je to sprdačina od naroda i vlasti...

Ljudi ne znaju da sam im ja otvorio ekonomsko veleučilište u Bjelovaru, jer sam otkrio kako je župan Coner, dao novac ekonomskom fakultetu u Rijeci. Onda su poslije morali ustrojiti studij u našem gradu. Opisao sam u svojim lecima - jer mediji su me cenzurirali; kako je Coner i njegova "škvadra", ukrala 1,5 milijuna kuna, novca koji je bio namijenjen za izgradnju razrušenoga grada Vukovara, i za pomoć hrvatskim braniteljima... Pitam sad jadnike sve; u ovome kontekstu što su tada radile druge političke stranke, udruge, i sindikati?! Ništa! Čak su me onda i obični komunalni redari proganjali: Franjo Blažek (HDZ), da sam prekršio komunalnu uredbu - na način što sam stavljao svoje letke na stabla kestena... i komunalni redar Josip Gašpar. I komunalni odjel uprave grada Bjelovara, donosio je kazne meni na štetu. Ali nikada ih nije naplatio... Za to (ne) djelo me je sudila i prekršajna sutkonja Sanja Klauda, čiji muž radi u policiji u Bjelovaru.

Neka je kazna stigla ovaj "bešćutni narod" , neka sad žive kao sirotinja, i bijednici, i duševni prljavci, i bolesnici,.., nisu ništa bolje zaslužili... Lijepo sam u novinama "Feral Tribune" opisao sve kriminale od ovih ljudi, koje sam ovdje naveo.. Gospođa Đurđa Adlešič, tada je bila na visokim funkcijama, i mjesto da pozove sve službe da ih "pohapse", ona ih je isto zaštitila. Samo zato što je njezin čovjek Ante Rade (HSLS), uhvaćen u "organiziranom kriminalu". Tada je Rade stekao veliko vlasništvo u milijunima, i zato sam u lecima naznačio "WANTED" milijun dolara - tada toliko je bio financijski težak. Iako je poslije on umro u mnogim milijunskim dugovima... Ne treba ovdje zaboraviti i policajca i inspektora Dražena Tirića, i krim načelnika policije D.I., kako me je Tirić protuzakonito izvlačio van sa sjednice Skupštine BBŽ-a, kada se je po treći put odlučivalo o proračunu...

Dok je taj cijeli kriminal trajao i Skupština je bila raspuštena, i mjesecima se nije moga konstituirati... I to je tada sve gledao mentalno bolesni narod u glavi... Ni danas ništa nije bolja situacija... Na dan moga progona 31. listopada 2000., tri policajca su došla na moja vrata - koja su širom bila otvorena, jer je bio lijepi dan.. Jedan od policajaca (zna se koji), kazao mi je: ti si dijelio i lijepio letke - sad pođi s nama u policiju. Ja nisam htio izlaziti iz stana van, jer oni nisu imali nalog za moje uhićenje, tj. privođenje, pa sam im ja rekao - da nikuda s njima ne idem... Na otvorenim vratima je bio samo zastor, i ja sam ih dobro mogao vidjeti. A oni da su zavirili u moj stan u ul. A. B. Šimića 3., vidjeli bi na stolu cijelu hrpu tih letaka... Kada sam im ja iz stana rekao da: nikuda ja s njima ne idem, taj najzvučniji policajac sad u penziji, mi je kazao: "nemoj se ti s nama zajebavati!". "Pođi s nama imamo naređenje da te dovedemo"... "Ajd kreni sad s nama!". Ponovio sam im - da nikuda ja s njima ne idem, i oni su otišli...

U tom vremenu kada su me proganjali, jednom prilikom na moja vrata stana je došao policajac i inspektor u civilu, Siniša Babić, i kazao mi; da ima s mnom nešto razgovarati.. Ja sam mu rekao da uđe, on je kazao - da je s civilnim policijskim autom - i da sjednem unutra i da nekuda idemo razgovarati, ali ne u policiju.... Ja sam sjeo u auto, i Babić, je otišao nedaleko moga stana, i parkirao se iza robne kuće, gdje je "Pevec" imao trgovinu na Radićevom trgu u Bjelovaru. Tu, na parkiralištu Siniša Babić, lijepo me je zamolio; da pustim na miru Marijana Conera (HDZ), i da zna da sam potpuno u pravu... No, i da vodim borbu sam, i da nitko nije uz mene,.., i neka odustanem.. Ja sam zatim izašao iz Babićevog auta van, i vrati ose u svoj stan...

U tom montiranom postupku protiv mene našli su čak i svjedoke: novinara Čedu Rosića, novinarku Ivanku Štedul, Vjekoslava Šenkižeka, Stevu Jovanovića i Maria Ljubića. Sudac Darko Laklija, osudio me je za prekršaj kršenja javnoga reda i mira. Ono što je ovdje u njegovom Rješenju zanimljivo, je to: "dakle, širio je lažne vijesti s kojim je remetio red i mir, i spokoj građana":.. Ha,ha,ha,., koje budalaštine... Ja širio "lažne vijesti" a njihovi kriminali i dalje ostali ne kažnjeni... Ma, živo sranje! Ako ima onih normalnih ljudi u ovome gradu i Hrvatskoj, neka onda čitaju što ja pišem, u svojim člancima, informatorima, lecima, blogovima, i "crnoj knjizi Bjelovara", itd. Iz ovoga svega ovdje proizlazi; kolike ja imam oko sebe moralne nakaze, umne boglje, i duševne gubavce,..., bezakonike i nepravedne ljude.. i dr. 


U Bjelovaru, kad se je pojavio moj letak (plakat) "Wanted" dopisnik je Večernjega lista Čedomir Rosić - Čedo, objavio u toj novini moj letak, koji je izašao u srijedu, 20.12. 2000., u Večernjem listu, izašao je u našoj županiji, i tri obližnje županije. Tako da je novinar Rosić, napravio mi uslugu, jer tiraž je učinio moga letka preko stotinu tisuća komada... Ove godine u ljeto na gradskome bazenu u Bjelovaru, vidio sam predsjednicu prekršajnoga suda Sanju Klaudu, u društvu sa Mladenom Markešićem, izgleda, da je "on fini čovjek" a ja sam lopov koji je ukrao od naroda milijune kuna... Uslijedio je i moj drugi letak protiv Marijana Conera (HDZ), i njegove lopovske družine; letak Informator br. 7., u kojem su se mogli iščitati teški kriminali u našoj sredini. Tada je župan Coner, dao javno priopćenje protiv mene - da ja želim destabilizirati vlast u Bjelovaru, i županiji,.., i da nastupam sa pozicija kao neprijatelj ovoga društva i Hrvatske. To priopćenje je podržalo, sa svojim priopćenjem, i vojna organizacija 1. hrvatski gardijski zdrug, priopćenje je potpisao Stipo Pranjić, šogor od M. Ćuka. 


--------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 01.11. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3963.

Nema komentara:

Objavi komentar