petak, 3. studenoga 2017.

POKRADENI ISELJENIČKI NOVAC OD HDZ-a i FRANJE TUĐMANA.

JAVIO MI SE JE HRVATSKI ISELJENIK I POŠTOVANI GOSPODIN RADOVAN SMOKVINA.



PISAO SAM O VEĆ O TOME I POKAZAO VIDEO FILM NA YOU TUBE: KAKO JE PREVARENO I POKRADENO HRVATSKO ISELJENIŠTVO, GDJE JE OTUĐENI OGROMNI MILIJUNSKI NOVAC?! 

Dana, 29.10.2017., javi mi se je e-milom hrvatski iseljenik Radovan Smokvina, koji je za vrijeme Domovinskog rata uplatio 40.000 švicarskih franaka - za obranu domovine Hrvatske. Između ostaloga g. Smokvina, poslao mi je, još druge dodatne materijale.

U tim dokumentima se vidi koja državna pisarnica je ovjerila tu vjerodostojnu dokumentaciju... Poštovani moj prijatelj je naznačio u svome pismu meni da ne odustaje od borbe za pravdu i istinu.. Nekoliko dana prije ovog pisma gospodin Radovana Smokvina, posla mi je knjigu "Democid put u ništa".

A sad sam zahvalan gospodinu Radovanu Smokvini, za još tri knjige: 1.) Pravosudna i policijska mafija", 2.) Hrvatska bankarska mafija i, 3.) Stečajna mafija.

Poštovani,
gospodine Radovan Smokvina, javljam vam da sam primio Vaš e-mail, i hvala vam za još jedne dodatne informacije,.., isto tako hvala vam za knjige koje ste mi poslali... Evo, istoga časa pišem članak koji ću objaviti na svim društvenim mrežama, kome ste se sve obraćali; Jandrokoviću i Cvitanu i Bošnjakoviću, itd. Još uvijek: čuvam sve materijale koje te mi poslije vašega suđenja u Zagrebu, dali u jednom kafiću..


--------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 03.11. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3969.

Nema komentara:

Objavi komentar