srijeda, 28. prosinca 2016.

BAVE SE POLICIJA S MNOM A NE SA KRIMINALIMA

MOJ DOM DANAS OBILAZE NOVINARI I POLICIJA



Danas ujutro u 09,00 sati u moju kuću (Đurđevačka cesta 159., Bjelovar - Trojstveni Markovac) došao je novinar Damir Špehar, kojega sam uljudno primio i s njime razgovarao. Naš razgovor trajao je do 10,30 sati, u kojemu gospodin Špehar, htio me fotografirati sa smrtovnicom u ruci i da dam svoj komentar - na tu temu. Iako ja uvažavam slobodu govora i mišljenja, i pisanja,.., nisam dozvolio da "takvo ruglo" radim i produbim takav cirkus.

Rekao sam gospodinu Damiru Špeharu, novinaru, koji radi za razne medijske kuće, da kako su agilni pisati o takvim stvarima, a nisu kadri pisati o svim kriminalnim radnjama o kojim ja govorim... Da ni jedan prekršitelj Zakona, meni na štetu nije kažnjeni. A tu bave se s glupostima. Gospodin Špehar se je izvi-njavao, i opravdavao...

Između ostaloga htio sam Špeharu, pokazati sve dokumente i razne nepravilnosti i svu logiku, i da sam u potpuno u pravu, Špehara to nije zanimalo, pa stoga sam ga ispratio iz svoje kuće van. Samo na kraju ovog moga teksta želim reći: Dok se ne skine pečat svih zločina, paleži, i ubojstava, i pljački, naše društvo u Bjelovaru, ne može se razvijati i nikada ići... Dakako, da je kriminal prisutan u pravnim institucijama u našem gradu.

Ja sam pred par prijatelja i poznanika, kazao da poslije "Nove godine", (2016-2017.) putujem u Irsku, a zlonamjerna osoba je to iskoristila i objavila na "smrtovnici" - da ja bježim iz Hrvatske", Ta ista osoba već duže vremena šalje mi razne prijetnje smrću, i vrijeđa moje mrtve roditelje, i moju obitelj.. Policija u Bjelovaru, gotovo nikada nije pronašla ni jednog počinitelja kaznenih djela na moju štetu, još mi i policija u Bjelovaru, podmeće na razne načine...

BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-------------------------------------------------
Objavljeno: 28.12.2016.
-------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-------------------------------------------------
Broj članaka: 3481.

Nema komentara:

Objavi komentar