petak, 6. siječnja 2017.

POLICIJA MI JE UNIŠTILA UDRUGU "ŠTIT"

PROTUVA MI SE JAVILA IZ RUSIJE PUTEM FACEBOOKA





Kristijan Draženović, javio mi se je putem facebooka iz Rusije, te s mnom se je htio dopisivati. Jednom prilikom na šetalištu Ivše Lebovića u Bjelovaru, sam ga upitao: Zašto si me prijavio policiji?! Tada on je počeo "cviliti" da me nije prijavio...

Dana, 28. svibnja 2014., u srijedu oko 08,30 sati, iz policije me na moj mobitel 095/814-82-90., nazvala policijska inspektorica Anita Štimac, i kazala mi da s mnom ima obaviti razgovor. Da mi neće poziv slati, jer i ovako se bunim da ih imam već previše... Da je Općinsko državno odvjetništvo u Bjelovaru, zatražilo da s mnom se obavi razgovor.

Ispitani sam u policijskoj Upravi u Bjelovaru, od strane gospođe Štimac, i još jednog u nazočnosti policajca u civilu. Da tko je vlasnik mog kućnog telefona i tko piše blogove?! Ne zadire li ovo u slobodu govora i mišljenja - ovakva pitanja. Da zašto pišem protiv premijera i predsjednika države,.., zaredala su takva pitanja... I zašto sam objavio sliku od Dr. Ante Pavelića, te zašto sam pričao da sve srbe je trebalo na Bilogori" pobiti.. itd.

Pitao sam gđcu. Štimac, je li su premijer i predsjednik "zlatno tele" da ih nitko ne smije kritizirati. Inspektorica me je pitala - da tko piše sve te brojne blogove osim mene? Ja sam kazao da "nitko", sve pišem sam i da mi obitelj u to ne petljaju... Na kraju našeg razgovora koji je trajao jeda sat i pet minuta, tražili su od mene da potpišem dva papira veličine A4., da sam putem telefona pozvan na razgovor, i drugi papir - da sam pod istragom i dok istraga traje - ne smijem nikome na ulici ili caffiću pričati što je policija s mnom razgovarala.

Kazneno sam prijavi Kristijana Draženovića, za lažno prijavljivanje. Danas, pitam zašto sam ispitivani u policiji - kada ništa kazneno nisam počinio... Zanimljivo je kako je policija agilna - kad mene treba privesti. A kada anonimni pisci pišu po internetu i potpisuju u komentarima mene i mene vrijeđaju - policija nikoga ne privodi, još manje nekakvu istragu pokreću....

Rekao sam policiji da me maltretiraju i da krše moja ljudska prava i slobodu... Neka pogledaju koga sam ja vrijeđao, ili klevetao, ili širio mržnju?! Pitao sam - Kako ja mrzim Srbe, te u ovom ratu; jeli sam ja zapalio njihove kuće, minirao, ili nekoga ubio, da oni koji su to radili nemaju ni prekršajnu prijavu, a kamoli ih je netko pozvao u policiju... Ili napisao kaznenu prijavu...

Na facebooku Kristijan Draženović, mi je priznao - da me je on prijavio i da mu je zbog toga žao... Da su ga na to nagovorili Branko Gatalica "crnogorac" i Josip Ratković, i Marko... i dr. Draženovića sam istoga časa skinuo sa liste prijatelja na Facebooku, i zablokirao da više ne može gledati moje stranice... E, sad vidite s čime se policija bavi i tko ih sve vuče za nos... Kriminal u našoj državi ozbiljno raste i društvo se dijeli - a mene zovu na razgovore, dok u samim redovima policije imaju teških kriminalaca...

BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-------------------------------------------------
Objavljeno: 05.01.2017.
-------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-------------------------------------------------
Broj članaka: 3497. 

Nema komentara:

Objavi komentar