četvrtak, 21. prosinca 2017.

IDIOT KADA JE OTKRIVENI ME HTIO VRIJEĐATI A NIJE U PRAVU

REAGIRANJE: JAVIO SE S SVOJIM MOBITELOM ZDRAVKO MRAZ "CICO" IZ BJELOVARA.


Zdravko Mraz - Cico, iz Bjelovara. 

Danas, 21. prosinca 2017., javio mi se je (u 10,41 sati) sa svoga mobitela 098-175-33-01 Zdravko Maraz - Cico, i pitao me što to ja pišem?! Naš razgovor je trajao; jednu minutu i dvije sekunde, jer više nije "Cico" mogao izdržati... Svi njegovi Demanti sveli su se na pokušaj moga vrijeđanja....

E, ovako je počelo - Mraz: "Halo Branko! Pitam ja - tko je to: a on kaže "Cico Mraz"!. Pitam ga ja - što te mući?! A on meni kaže - mene ništa ne muči, pa što onda zoveš druže?! Nadalje kaže meni Mraz: "Vidim da pišeš gluposti!" Pitam ga ja kakve gluposti?! I da na jednu od tih gluposti - koju sam ja napisao navede i da demantira...

Ja mu kažem ti što imaš riješi sa svojom ženom Marijanom. A, Mraz mi kaže: "što to mene briga, ja sam s njom raščistio, i da s njom ništa više nema... Ja mu kažem kako nemaš ništa - ona nosi još tvoje prezime Mraz.

Kaže nadalje Cico-Mraz ovo što si ti napisao nema veze s mozgom. Ja mu kažem možda nema veze sa tvojim mozgom, pa zato se javljaš... A on uzrujano muca to je; "bolesno, to je luđački,.., kažem mu ja ti si luđak!

Mraz: "Ja sad idem kod advokata, jebo te Bog, i dobiti ćeš tužbi; jer pišeš takve bljuvotine, pa se ti jebi... Prvo si nepismen a drugo nemaš veze s ničime... Što drugo sam mu mogao reći - nago da je majmun jedan... Mraz je; potom prekinuo razgovor...

Ovdje moram kazati i "napomenuti ono" što je važno, da Zdravko Mraz Cico, nije demantirao ni jednu moju napisanu rečenicu na blogu, koju bi ja mogao ispraviti kao DEMANTI... Svi kad se nađu otkriveni u svojoj nekoj sramoti onda mi prijete; e idem na policiju, e sad ću te tužiti... Ha,ha,ha,.., pa nisu normalni...

Ja sam kao nepismen kad pišem na blogu, a Mraz je pismen kada dobiva novce od poreznih obveznika iz proračuna BBŽ-a, za svoj novine "Puni Mjesec", u kojima piše i reklamira i hvali morbidne i ne zdrave političare... Jedini u našem gradu sam ja istinski medij, a svi drugi novinari su njihovi korumpirani plaćenici...

-------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 21.12. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4072.

Nema komentara:

Objavi komentar