ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

KAKO GA NIJE UOPĆE SRAM? DA MENI TRANSVESTIT I BISEKSUALAC NUDI LJUBAV?!

KAKO GA NIJE UOPĆE SRAM? DA MENI TRANSVESTIT I BISEKSUALAC NUDI LJUBAV?! 



OVO MOŽE BITI DOBRA POUKA I OPOMENA SVIM LJUDIMA NA FACEBOOKU, DA PAZE S KIME IMAJU POSLA...

Jučer (10.12.2017.) na veće mi se javi jedna osoba na facebook, i s mnom je započela razgovor. U početku je sve bilo u pristojnim crtama, i u okvirima našeg razgovora. Ta osoba mi je počela izjavljivati ljubav u porukama, i govoriti kako sam lijepo građen,.., i da imam sačuvano tijelo za te godine..

Ja inače imam dva profila na facebooku, i nisu lažni - jer imam puno prijatelja, i to preko 7000 frendova.. I ta osoba iz Srbije, koja je s mnom se dopisivala - stalno mi je govorila: "Imaš lijepo telo" (lijepo), to smo zaključile - ja i moja kolegica...

Zatim su počela svakakva pitanja; je li tu pada sneg (snijeg), koliko imam godina, i je li sam oženjen... ? Kako sam tako mislio da me netko zafrkava, nazvao sam sa svoga kućnog telefona broj koji se je nalazio na profilu...

S druge strane se je javio nekakav čudan ženski glas, i ta osoba je govorila na ekavici,.., kada smo sve duže razgovarali otkrio sam; da ta osoba nije žensko - jer bunila se je u razgovoru, i jednom je rekla: "ja sam išao"...

Ja, toj osobi kažem - pa ti nisi žensko - nego muško, iako mi je ta osoba prije toga rekla, da voli biseksualce... Pa, joj ja kažem; ti si transvestit, pa gdje si baš mene našao - koji ne volim takve nakazne osobe i stvorove...

Bio sam ljut i htio sam ga izvređati kako je - bolesnika - ali sam se suzdržao... Jednostavno sam rekao; mi nemamo više što razgovarati. Prije nego što sam s telefonom nazvao broj; ++381601333821, tražio sam dopuštenje svoje supruge..

Mislio sam da ću voditi neki civilizirani i pristojni razgovor.. Cijelo vrijeme je moja supruga bila kraj mene.. Znači nisam joj ništa radio iza leđa. U početku kad sam razgovarao s tom osobom - rekao sam; da taj nacionalizam, i ta sektaška mržnja mi se je popela na k...c, i da nam je svima dosta takve politike...

Kad sam razgovarao u početku - ta osoba preko telefona mi je pričala nježno i sladunjavo, onda sam skužio - da prča preko neke sprave (aparata), jer javljala se je u razgovoru mikro-fonija..

Danas (11.12.2017.) u 12,55 sati, sam u-slikao četiri fotografije toga lažnoga profila, evo, i vi ga sad vidite. Tako da se čuvate manijaka, koji vam oduzimaju vrijeme i novac... U ovome slučaju ja sam izvadio iz džepa 15 kuna (dva eura), i supruzi dao za trošak telefona, kojega ona plača... Pa, gdje me nađoše svi ti pederi?! I koliko ih ima?! I sad vi meni recite - da takvi nisu napasnici?! 

-------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 11.12. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4056.

Nema komentara:

Objavi komentar