utorak, 26. prosinca 2017.

KADA TE BLUDNICA ŽELI KALJATI MORALNO ?!

MARIJANA RADANEC MRAZ - ZA NEKOLIKO KAZNENIH DJELA BITI ĆEŠ SLUŽBENO GONJENA.



Nećeš se izvuči bez kaznenih prijava i tužbi za sve SMS poruke koje su došle na moj mobitel sa tvoga mobitela. Istražiti će istražitelji i pravne osobe, ima li to veze sa ljudskim pravima i zakonom i Ustavom Republike Hrvatske. Te, snositi ćeš i sve druge sankcije za uvrede i prijetnje...

Toga pijanca kojega si nagovorila da me zove (21.12.2017.) sa skrivenim brojem, snimio sam i imam snimku. Kao što imam i snimku od tvoga bivšeg muža Zdravka Mraza Cice.

Marijan Radanec Mraz, poslala mi je najogavnije "sms" poruke; i uvrede i prijetnje, i to je trajalo nekoliko dana.. Da bi potom 22. prosinca 2017., ujutro u 08,30 došla ponovo poruka. Kada je Marijana pročitala na mome blogu, da snimio sam sve njene razgovore; tada u 10,02 sati, Marijana je dva puta nazvala moj broj mobitela, i ja sam se javio - a s druge strana; on je govorila: "Gospodine, Branko javite se, moramo razgovarati !"

U oba navrata sam prekinuo razgovor, i ništa nisam htio reći, niti razgovarati. Zatim je uslijedio poziv na moj kućni telefon - ja sam se javio i prekinuo... Potom odmah mi je došla i SMS poruka od Marijane Radanec Mraz; "Gle ajd javi se i normalno ćemo pričati" (22.12.2017., u 10,59 sati, 095/8871342)

Poslije ovih blagdana idu sve kaznene prijave i tužbe protiv tebe - tako da znaš. Nema ti oprosta i milosti, za sve to što sad hoćeš "govna svoja polizati"... 

---------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A 
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 24.12. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4080.

Nema komentara:

Objavi komentar