četvrtak, 6. travnja 2017.

MLADI PAZITE SE U KAKVE SEKTE ULAZITE

KAKO SAM RATOVAO PROTIV SOTONISTA I SEKTAŠA ?! (2. Dio)



Pokojni Vlatko Butigan - tkz. Vlado, iz Bjelovara, je utemeljitelj sekte zvani "Jehovci", u našem gradu. Sjećam se, toga lika jednom kada smo se sreli u parku "Borik", Butigan je u ruci držao knjigu "Bibliju", i na klupi nešto iz nje čitao.

I tako u našem ne slučajnom susretu, ja upitam Vlatka Butigana, neke sadržaje iz Biblije. Te, vidim da čovjek nema zdrave veze sa mozgom...

Jehovac, Vlatko Bitigan "Vlado", je već sedamnaest godina tumačio svojim sljedbenicima knjigu Bibliju. On je svoje sljedbenike zaluđivao sa krivim naucima, i vukao u duhovnu provaliju... U parku "Borik" Vlado se je iznenadio s mojim poznavanjem Biblijskoga svijeta. Ostao je, skamenjeni sa svojim mizernim znanjem.

Tada sam vidio da njegova duhovna kuća, koju je on gradio 17. godina, se je srušila u par minuta. Vlado je ostao izbezumljen, i dezorijentiran i izgubljen... Nije ovo kraj moje priče. Vlatko Butigan, takozvani Vlado, je mjesecima umirao u najgorim mukama.... Padao je u nesvijest, i pjena mu je išla na usta....

Taj čovjek ne samo što je sebe krivo naučio, nego je i druge "ogubavio" sa svojim iluzijama i lažima... Nešto slično su prošli i njegovi učenici, kao; Dušan Bogdan iz Šandrovca. Ovo je opomena svakome tko bavi se lažnom "obrazilijom" i pristaje za raznim religijama i sektama... Taj Dušan imao je nekoliko moždanih udara, i bio šlagiran. Ne možete vjerovati da usta su mu stajala ne vodoravno - nego okomito. To se rijetko kada vidi.

No, jednom je Dušan došao u moj stan kao "Jehovac", da bi mene naučavao o svojim bolesni glupostima, rekao sam mu: vidiš ovaj moj prag na vratina na ulasku u kuću, nemoj više da ga prijeđeš, jer će ti glava letjeti preko one ograde. On je trčećim korakom istrčao van, govoreći; "ti si kormilar svoje obitelji", pazi kuda ti brod ide": Eto, vidite sad, čije svjedočanstvo se je po istini ispunilo, njegovo ili moje?!

Sada vidite što njihov "lažni Bog" uopće znači. Neka mladi ljudi paze i neka vide s kakvim sektama i vragovima imaju posla. 

-----------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 06.04.2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3619.

Nema komentara:

Objavi komentar