nedjelja, 30. travnja 2017.

SVI SE JAVLJAJU UDRUZI ŠTIT KADA IH KAMATARI I LIHVARI PREVARE

PRIVATNE BANKE, ŠTEDIONICE I KREDITNE ZADRUGE I TVRTKE, SVE ONE VARAJU NAIVNE GRAĐANE




PREDMET: Kamatar i lihvar Walter Alexander iz Los Anđelesa. 

Jučer oko 13,00 sati nazove mene jedna mlada gospođa, koja ima dijete staro tri godine, i upita me za neki savjet... Da što da radi - da digla je u Osijeku, financijsku pozajmnicu od 16.000 kuna, i da obvezala se je vratiti sa svime i kamatama 37.000 kuna. Ta mlada mama ima 27. godina, i imam kuću pokraj grada Osijeka, odnosno Bizovca. Da njezin tata koji ima 67. godina, je prepiso kuću na nju.

Ono što je najgora stvar, ta mlada žena je založila kuću 2009. godine, kao bi dobila pozajmicu od privatne poslovnice u Osijeku, s kojom rukovodi Walter Alexander, kamatar i lihvar, koji posuđuje novce... Između ostaloga kaže mi ; da na internetu je pročitala moje članke, gdje je pišem o "kamatarima i lihvarima", i da našla je moj broj od mobitela... Da je USKOK RH, zatvorio i zapečatio tu poslovnicu u Osijeku.

Da je sad vlasnik i financijski guru Walter Alexander u Los Anđelesu, i da preko suda je tjera iz kuće van. Ta mlada gospođa koja mi se je javila putem mob/telefona kaže da se zove Zorica Sekulić, i da je sad u velikome očaju... jadala se je kako su svi nepošteni i da nikome ne vjeruje... Ja sam rekao toj mladoj ženi, da me ne zanimaju sporedne njezine priče, nego ako hoće da joj pomognem sa nekim savjetom, iz moga dosadašnjega iskustva - neka mi pošalje faxom ili poštom kopiju ugovora koji je potpisala.

Ja toj osobi pričam, i tri puta ponavljam,.., i tada osjećam i kužim, da ona teško razumije ono što joj ja pričam. Kažem ja njoj; gospođo vama blokira mozak.. Nemam što dalje s vama razgovarati pošaljite mi kopiju toga ugovora... Ona meni kaže - ako ste vi udruga koja pomaže žrtvama, onda dođite vi u Osijek i pomozite mi. No, ja joj kažem da mi plati benzin za auto, pa ću doći... A ona kaže meni vi jebete ljude u mozak... Ubrzo sam prekinuo razgovor, i kazao sam toj mladoj osobi - da ima problema sa zdravim razumom... 


-----------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 30.Travnja 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3648.

Nema komentara:

Objavi komentar