petak, 17. veljače 2017.

Zanima me kako će ta priča završiti?

HRVATSKA JE KOMEDIJA OD ZEMLJE



Dana, 29. siječnja 2017., bio je gost novinar Drago Pilser, na Alternativnoj televiziji u Banja Luci. Tada je kazao: "KOLINDA ZASLUŽUJE BITI ŠAMARANA SVAKI DAN PEDAGOŠKI U MOJOJ KRITIKI I KOLUMNAMA.."

Ja sam prijavio Kolindu Grabar Kitarović, i moji prijatelji dr. Ivo Josipović i Stjepan Mesić, za sukob interesa... Još uvijek čekamo odgovor od komisije. Što ona misli? Da može varati i lagati cijelu naciju.

Bila je zaposlenica NATO-a, i rekla je (na predsjedničkim izborima) da je u Briselu, ostavila sve i dala otkaz,..., a ja otkrijem papire, dobivene iz centrale; i dokažem da laže - da ima ugovor još godinu dana...

A imala je ugovor (ne plaćene dane) da ukoliko ne pobjedi na izborima Ivu Josipovića, vrača se natrag. Dakle, ona neprestano "farba i maže", kao što je "farbala i mazala" sa svojim putovanjem u SAD-e.

Naš veleposlanik Joško Pare, otišao iz Washingtona, i nije znao da će Kolinda, tamo doći u Ameriku, da je znao ne bi otišao na slobodne dane godišnjega odmora...

Kolinda tamo dolazi potpuno ne na-javljena, jer Mato Granić, je gura - odi možda te primi Donald J. Trump, novi predsjednik. I ona tamo se vozi okolo 20-tak sati sa službenim autom. Hoda oko ograde "Bijele kuće".

Dakle, svaka druga riječ je "falš". Bez srama tamo kuca ne na-javljena - i gura se tko će je primiti... Je li to nivo jedne predsjednice države?! Zanima me kako će ta priča završiti? 

----------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 17.02.2017.
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka:3560. 

Nema komentara:

Objavi komentar